SPECIAL-American R & B queen and actress Queen Latifah Flava Unit signed with the company's first single Love Soundz with all the attention on the part of the Turkish woman attracted sharp Marbling Star of the way to becoming the world ...
Dünyayı fetheden ilk Türk kızı olmak istiyorum Türkiye dünyaca ünlü yeni yıldızı ile tanışmaya hazır mı? Evet, seslerini duyar gibi oluyorum! Kim bu yeni yıldız? İnternet âleminde seslendirdiği şarkılar tıklanma rekorları kıran Amerika’nın RnB kraliçesi ve aktrisi Queen Latifah’nın şirketi Flava Unit ile imzalanmış ilk single parçası Love Soundz ile bütün dikkatleri üstüne çeken, Almanya’da doğup büyüyen Türk kızı Ebru Keskin tabii ki… Merak edilenleri, bugünlere geliş öyküsünü ve dahasını Ebru Keskin’den dinleyelim… 23 yıl gibi insan yaşamında kısa sayılacak bir zamanda büyük işler yapmış ve yapmaya da devam ediyorsunuz. Bu müthiş yükseliş öyküsünün ilk başına dönelim isterseniz, Ebru Keskin kimdir? Nasıl bir yerden geldi bugünlere? 13 Haziran 1987'de Almanya'nın Stuttgart yakınlarındaki Geislingen kasabasında Artvinli bir babanın ve Gürcistan asıllı bir annenin kızı olarak dünyaya geldim. 7 yaşında dans tutkumu keşfettim ve caz dansı dersleri almaya başladım. Ardından break dance ve hip hop dansları geldi. 13 yaşında müzik öğretmenim sesimin çok güzel olduğunu ve çok yetenekli olduğumu söyledi. Onun yardımıyla yerel bir yarışmaya katıldım ve kazandım. Sonrasında şarkı söylemeye daha fazla konsantre oldum. Dansçı arkadaşlarımı sahnede kullandım, kendi yazmış olduğum şarkılarımı Internet ortamında paylaştım, Avrupa turuna çıktım ve 2006 yılında Almanya'nın başkenti Berlin'de düzenlenen "2006 En İyi Çıkış Yapan Şarkıcı" yarışmasında "Altın Mikrofon" ödülünü kazandım. Başarılı MySpace sayfam ile Amerika'nın dikkatini çektim, bir sürü teklifler almaya başladım ve Amerika'ya uçarak kararımı Queen Latifah'dan yana kullandım. O gün bugündür çok başarılı prodüktörler ile ilk uluslararası albümüm için çalışmaktayım. AİLEM KARŞI ÇIKMIŞTI Aileler genellikle çocuklarının şarkıcı olmasına sıcak bakmazlar sizde durum nasıldı? Maalesef ben de yaşadım bunu. Küçük bir semtten geldiğim için ailemin tek istediği düzgün bir işimin olması, dansıma ve şarkı söylememe kesinlikle karşıydılar. Fakat ben çok istekliydim. En iyi çıkış yapan şarkıcı yarışmasına katılıp kazandığım gün, benim daha çok şeyler gösterebileceğimi ve isteğimin oldukça fazla olduğunu gördüler. O gün bugündür beni desteklemeye devam ediyorlar. Onları çok seviyorum ve buradan binlerce kez teşekkür etmek istiyorum. Beni bırakıp hayallerime koşmama izin verdikleri için... Müzik hayatınızın dönüm noktası neydi ya da kimdi desem? Birinci dönüm noktam, etrafımda bana inanan ve beni her şekilde destekleyen insanlar, internet ortamında gelişen güzel yorumlar ve sevdiğim işi yapabilmek için aldığım güç. Hayatımın dönüm noktalarından bir tanesi ise kesinlikle 10 bini aşkın seyirci karşısında "Altın Mikrofon" ödülünü kazanmam ve Amerika'ya yolculuğum. Amerika macerası nasıl başladı? Nasıl keşfedildiniz? MySpace sayfam ziyaretçi akınına uğramıştı ve milyonları aşmıştı. Özellikle Amerikalı rapçı J.A.E. ile yapmış olduğum kendi şarkım "I Can Not Forget" Amerikalıların dikkatini çekmişti. Müzik sektöründen prodüktör Bryan-Michael Cox'da dahil olmak üzere birçok isim bana e-mail yazmıştı, hatta Bryan-Michael Cox bana çok ilgiliydi ve beni şirketine almak istedi. Risk alıp, uçak korkusu olan sevgili babacığım ile birlikte Atlanta'ya uçarak en iyi şarkılarımı ve resimlerimi sunarak elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım ve sonuçlarını çok iyi şekilde aldım… İKİSİNİ DE SEVİYORUM Sanırım sırf müzik yok hayatınızda oyunculuk da var! Müzik mi oyunculuk mu desem hangisi ağır basar? Bu çok zor bir soru! İkisini de çok seviyorum. Benim için şarkıcı, dansçı, oyuncu, manken fark etmez. Benim için önemli olan, insanların beni izlerken zevk alıyor olması ve yaptığım şeyi sevmeleri. Açık konuşmak gerekirse, oyunculuk bana kolay geliyor ama şarkı söylemek ve dans etmek beni anlatıyor. Çok seviyorum çünkü… Oldukça düzgün bir fiziğiniz var ve oldukça da seksi görünüyorsunuz bütün bunlar için özel bir çabanız var mı? Rahatsız olduğunuz noktalar oluyor mu? Teşekkür ederim! Evet, birkaç ay önce kişisel antrenörümle ile vücudumda çalışmaya başladım. Özellikle kondisyon çalışıyorum, sahnede nefesimi kaybetmemek ve fit görünmek için. Bunu haftada 3–4 kez yapıyor ve çok seviyorum. Bana çok fazla olumlu enerji verdiğini düşünüyorum. Bir şarkıcı için hele ki dünya yıldızı olmaya aday biri için ekip çok önemlidir! Sizin ekip çalışmanız nasıl, yapacağınız işlerde sizi yönlendirenler var mı? Evet, ekip çok önemli! Ve evet, beni bu yolda destekleyen, yönlendiren, düzelten bir ekibim var. Umarım daha güçlü ve daha sıkı olur ilişkilerimiz... Umarım düşündüğünüz gibi olur… Bir star için en önemli şey ekip, eğer ekip iyi çalışırsa ve sizi doğru yönlendirirse karşınıza kimse çıkamaz, bu da benim naçizane fikrim… KİMSEDEN NEFRET ETMEM Neyse devam edelim, dünyada ve Türkiye’de Ebru Keskin kimleri dinler, sever, nefret eder? Kimseden nefret etmem! Başaran başarmıştır ve bu başarı sadece kutlanır. Herkes kendi tarzıyla ama aynı istekle... Çok fazla sevdiklerim, ben en çok iyi müziği severim ve dinlerim. Türkiye sıralamam: Tarkan, Murat Boz ve Hande Yener. Dünya çapında ise Rihanna ve The Black Eyed Peas.. Almanya’da doğmanın eğitim görmenin size ayrıcalığı oldu mu? Türkiye’de doğmuş olsaydınız şu an nerede ve ne şekilde, ne yapar olurdunuz? Evet, oldu! Akıcı bir şekilde 3 dil ve 3 değişik kültür tanımak bana çok şey kattı. Beni dünyaya açtı diyebilirim. Eğerleri düşünmüyorum, acabalar yok. Yaşadığım herşeyin bir anlamı vardır ve ben bugünümde yaşıyorum. Size yeni Hadise diyorlar, tahtını sallar diyorlar! Sizin bu konuda düşünceleriniz neler, hanginiz bu yarışta öne geçecek? Beni sevindiren bir kıyaslama. Hadise çok şey başarmış biri ve mükemmel bir kişiliğe sahip. Herkes kendi hak ettiğini, kendine uygun olanı kazanacak elbet. Ona başarılarının daim olmasını diliyorum ve aramızdaki farkların daha çok gün ışığına çıkacak zamanın geleceğini düşünüyorum. ERKEK ARKADAŞA ZAMAN YOK Sizi gerçekten pozitif ve geldiği ve geleceği yeri çok iyi bilen biri olarak gördüm... Mesela başkası olsa bu durumu reklam malzemesi olarak kullanır, sataşır ve magazin basınında boy gösterirdi. Şimdi biraz da özel yaşama girelim. Sade vatandaş Ebru Keskin’e bakalım. Hayata bakış açısı, korkuları, aşk ve sevgi üzerine düşündükleri, olmazsa olmazları neler? Çok komik ve hayat dolu, hem eğlenebilecek, hem de ciddi konularda da konuşabilecek bir insanım. Isteğim çok güçlüdür. Istediğim şeyin olması için çok sıkı çalışırım. Stres en iyi arkadaşım ve şu anda odak noktam müzik olduğu için, erkek arkadaşa ayıracak zamanım yok. Aile ve yemek olmazsa olmazlarım arasındadır. Ve son soru hedefiniz ne? Türkiye sizi ne zaman canlı performans da dinleme fırsatı bulacak? Çok yakında! Türkiye'yi çok seviyorum... Daha önceden Bodrum turnesinde oradaydım, sabırsızlıkla bekliyorum, ilk albümümü sizin huzurlarınıza sunup, şovdan şova gidip, dünyayı ilk Türk kızı olarak fethetmek için. Ebru Keskin foto galerisi için resime tıklayınız! Bende şunu kalpten söylüyorum ki Türkiye komplike bir dünya starını karşılamaya hazır olsun, ben Ebru Keskin’i çok sevdim. Yolu açık olsun, emekleri karşılık görsün... Funda ERKOÇ http://www.EbRuMusiQ.com http://www.Twitter.com/EbRuMusiQ http://www.YouTube.com/EbRuMusiQ
Type text or a website address or translate a document.
Cancel
Listen
Turkish to English translation
Who conquered the world's first
Turks want to be with his daughter
Turkey is ready to meet with world-famous new star? Yes, I would like to hear the sounds! Who is this new star? Sang songs from the Internet world of the blockbuster American R & B queen and actress Queen Latifah clicks Flava Unit signed with the company's first single Love Soundz with all the attention on the part of the drawing, was born and raised in Germany, the daughter of Turkish Ebru Keskin, of course, it may not ... I wonder, is today Ebru Keskin listen to the story and more coming ...
Be considered as short a time as 23 years in human life, have done a great job and are willing to continue to do. Let's go first if you want to own this great story of the rise, Ebru Keskin who? How do I come from a place today?
13 June 1987, Stuttgart, Germany, near the town of Artvin Geislingen born of a father and a mother's daughter, was born in Georgia. I discovered my passion for dance and jazz dance lessons at age 7 I started to take. Then came break dance and hip hop dances. 13 year old music teacher told me that my voice is very beautiful and very talented. He participated in the contest and I won with the help of a local. Afterwards, I was concentrating more on singing. I used my friends on stage dancer, has written his own songs that I've shared on the Internet, the European tour of Germany's capital Berlin in 2006, I went and held the "2006 Best Breakthrough Artist" contest "Golden Microphone" award won. MySpace drew the attention of America's successful with my page, I started to get offers from a lot of my decision and flew to America since the Queen used Latifah'dan. Ever since that day a very successful first international album with producers have been working for.
FAMILY opposed
Families with children often being the singer was the case you will not look hot?
Unfortunately, I have lived it. My family wants is to come from a small semtten is my job properly, dansıma and the song is absolutely opposed to tell. But I am very eager. Participate in the competition won the best singer of departing day, my people, and wanting very much to demonstrate that they saw many things. Ever since that day they continue to support me. I love them and want to thank you a thousand times. Let me let me run for their dreams ...
What was the turning point in your life, or say who was listening?
First acre spot, the people around me who believes and supports me in every way, nice comments on the internet and loved the job to be able to get from developing power. One of the turning points in my life is definitely more than 10 thousand spectators in the face of the "Golden Microphone" award to earn, and my journey to America.
How America began to adventure? How conquered?
MySpace had been an influx of visitors to my page and had exceeded millions. Especially an American rapper J.A.E. I'm done with his own song "I Can Not Forget" had attracted the attention of Americans. Music producer Bryan-Michael Cox'da sector, including e-mail he wrote to me many names, and even Bryan-Michael Cox, me and my company asked me to get very concerned. Taking a risk, fear of aircraft which flew to Atlanta with my dear father, offering the best songs and paintings and tried to do my best so I got very good results ...
TWO IN LOVE
There is no music in your life just because I have fun! Music Is say which outweighs the acting?
This is a very difficult question! I love them both. For me, singer, dancer, actress, model does not matter. For me the important thing is that people enjoy watching me and my love of everything. Clearly speaking, acting comes easy to me but it is telling me to sing and to dance. I like a lot because ...
There are quite properly and fairly in a physically look sexy Do you have a special effort for all this? Does not disturb the dots?
Thank you! Yes, a few months ago my body started to work with personal antrenörümle. Especially trying to exercise, lose my breath and fit to appear on stage. 3-4 times a week doing this, and I love it. I think that a lot of positive energy.
Especially for a singer for one of the team is very important that the candidate be a world star! How to work with your team, you will Referrers Do you have jobs?
Yes, the team is very important! And yes, supporting me in this way, directing, correcting have a team. I hope our relations will be stronger and more stringent ...
I hope you think would be like ... the most important thing for a star team, if the team works well and you can not correct someone forwards your face, this is my humble opinion ...
Hate for none
Anyway, let's continue in the world and in Turkey, Ebru Keskin Who listens, loves, hates?
I do not hate anyone! Has succeeded and managed to not only celebrate this success. Everyone his own style, but the same desire ... Too many loved ones, I love music and I listen to the very best. Turkey sort: Tarkan, Hande Yener and Beyonce. Worldwide, Rihanna and The Black Eyed Peas ..
Have you had the privilege of studying in Germany dogma? If you were born in Turkey on where and in what way, what does would you be?
Yes, it happened! 3 3 languages fluently and has added so much to me to know different cultures. Led me to say to the world. If I do not think, do not acabalar. Everything has a meaning, and I'm living bugünümde.
You say the new Event, they say the throne shakes! What's your opinion on this issue, which of you will forward this race?
A comparison pleases me. Have achieved a lot of events and a great personality. Everyone deserves their own self-will certainly appropriate. Always differences between us in wishing him success in the light of day will be a lot of time people think of the future.
MEN'S NO TIME FRIEND
And the future of the place where you really positive and I saw a very well known as one of the ... For example, if someone else uses this situation as advertising material, magazines and media aspect showing sataşır.
Now let's live a little bit special. Ebru Keskin, let's look at ordinary people. Perspective to life, fears, love and affection, they think of, what sine qua non?
Very funny and full of life, both eğlenebilecek, as well as a human being able to talk on serious issues. My request is very strong. I want to make things work very hard. Stress is my best friend and is now the focal spot for music, male friend I have no time to spare. Family and food are among the least olmazlarım.
And the last question what is your goal? When you live in Turkey will be able to listen to?
Very soon! I love Turkey ... Bodrum tour was there previously, I look forward to the first album huzurlarınıza you are giving the show to go show the world as the first Turkish woman to conquer.
Ebru Keskin Click picture for photo gallery!
See I'm from the heart of a complicated world that Turkey is ready to meet starını matter, I liked Ebru Keskin. The open, let the response efforts ...
Funda ERKOC
http://www.EbRuMusiQ.com
http://www.Twitter.com/EbRuMusiQ
http://www.YouTube.com/EbRuMusiQ
No comments:
Post a Comment