Februar 2010 Mazda3 Diesel er ikke længere udbydes til salg i Tyrkiet fra den nye seks-trins manuel gearkasse, beriget med MZ-CD 1,6-liters dieselmotor. Motor, der opfylder Euro 5-emissioner, med forbedret brændstoføkonomi og drejningsmoment, mere magt til at tilbyde fremragende kørsel formåen.
Ingen ændring i salgspris
I øjeblikket til salg i Tyrkiet, den igangværende turn-key pris Mazda3 diesel vil blive solgt 47 tusind 654 TL. Mazda3 1,6 Diesel vil blive solgt til Tyrkiet i december, den første etape, er den eneste donamınlı (touring) med en sedan version af fremtiden og der vil ikke være nogen ændring i prisen på modellen.
Mazda's bæredygtig "Zoom-Zoom" strategi er en vigtig del af brændstofforbruget, CO2-udledningen og mindske vægten af nye biler baseret på arbejdet. 15 kg lettere end den tidligere model Mazda3.
Mazda3 kompakte segment er også en af de sikreste biler. I november 2009 modtog fem stjerner i Euro NCAP crash test. Dizel'de Mazda3 ABS, EBD, Brake Assist, traction control system (TCS), DSC, front-, side-og gardin havayastıklarının fare lys tændt, samt automatisk, takket være en pludselig opbremsning manøvre biler derefter stimulere nye nødstopsignal (ESS) standard er tilgængelig som a.
Ny Turbolader
Opdateret MZ-CD 1,6 motor, der anvendes af den forrige generation motor, der giver mere moment turboşarjdan (+ 30 Nm, efter den hidtidige 1,6-liters diesel - motoren for mere end reaktion på 1750 og 2700 o / min omdrejningsområde af det maksimale drejningsmoment på 270 Nm) af en ny turbolader (VGT) er tilgængelig. Maksimale effekt, dynamik, behagelig og nem at styre følelsen af præstationer er 3600 rpm ved 85 kW/115 PS'ye (+ 6 PS) (før 400 d / d mindre) er nået.
Almindelige måder at indsprøjtningssystem
Opdateret fælles brændstof injektor system, er brændstof sprøjtes til en værdi af 1.600 bar. Denne high-tryk, højere drejningsmoment, lavere brændstofforbrug og renere emissioner føre til mere nøjagtig indsprøjtning kontrol. Den opdaterede Mazda3 MZ-CD 1,6, kun 4,4 liter brændstof pr 100 km og 100 km i 117 gram CO2 producerer anvendelser.
Ny vedligeholdelsesfrit partikelfilter (DPF)
Tidligere MZ-CD 1,6 motor, diesel partikelfilter (DPF) for partikler stof er et solidt materiale, der anvendes til at brænde. Den opdaterede 1,6-liters motor, udstødningsgassens temperatur stiger, og partikel forbrændingsprocessen bruger en katalysator for at fremme oxidation. Dette giver dig også mulighed for at køre DPF'nin uden brug af tilsætningsstoffer. Ny belagt DPF vedligeholdelses-og driftsomkostninger, betydelige besparelser.
No comments:
Post a Comment